Een gratis app voor Android, door Mid Solusi Nusantara PT.
SleekrHR is HR-software om u te helpen bij het beheren van uw werknemers en hun verlof, claims en gegevens. U kunt ook gemakkelijk uw HR-taken beheren. Dit gebeurt via een intuïtieve, gemakkelijk te gebruiken interface.
Om SleekrHR te gebruiken, moet u het volgende doen:
Download de app en activeer uw HR-account.Log in op de applicatie en klik op de knop 'Werknemer toevoegen' om een werknemer aan uw HR-systeem toe te voegen.U kunt vervolgens de informatie van de werknemer toevoegen, inclusief naam, telefoonnummer, e-mailadres en gebruikers-ID. U kunt ook een foto van de werknemer toevoegen.Daarna kunt u de basisinformatie van de werknemer invoeren, die vereist is voor de salarisadministratie. U kunt het burgerservicenummer, de geboortedatum, het adres en het beroep van de werknemer invoeren.Als de werknemer op actieve salarisadministratie staat, kunt u het bedrag van zijn loon en het aantal van zijn laatste betaling invoeren.





